
Wygodnie z reklamacją!
Nasz cel to ... aby proces reklamacji był jak najbardziej przyjazny dla klienta! Każdy z nas jest człowiekiem, popełnia błędy, staramy się zrozumieć potrzeby i oczekiwania naszych klientów, a każde zgłoszenie traktujemy indywidualnie. Nasze podejście oznacza, że staramy się znaleźć najlepsze rozwiązania dla każdego problemu, niezależnie od jego skomplikowania.
Jako firma Canagri doskonale rozumiemy Wasze potrzeby!


Takie wsparcie możesz otrzymać od Nas:
1. Wsparcie techniczne w obsłudze urządzeń elektrycznych
Masz problem ze swoim produktem? Twój klient nie wie jak zainstalować urządzenie? Daj nam znać, a otrzymasz od nas kompleksową informację i wsparcie techniczne.
2. Obsługa reklamacji jakościowych na podstawie zdjęć
Aby zaoszczędzić czas i pieniądze naszych klientów, umożliwiamy zgłaszanie reklamacji jakościowych na podstawie zdjęć. Dzięki temu nie ma konieczności odsyłania urządzenia do nas, co często wiąże się z dodatkowymi kosztami i utrudnieniami.
3. Szybka obsługa reklamacji
Rozumiemy, jak ważne jest dla naszych klientów, aby ich urządzenia działały bez zarzutu. Dlatego staramy się jak najszybciej reagować na zgłoszenia i rozwiązywać problemy w możliwie najkrótszym czasie.
4. Szybka i fachowa naprawa gwarancyjna
Nasz zespół składa się z doświadczonych techników, którzy doskonale znają się na swojej pracy. Dzięki temu możemy zapewnić najwyższą jakość napraw i minimalny czas przestoju dla naszych klientów.
5. Nowoczesne i intuicyjne narzędzie do składania reklamacji
Wystarczy kilka kliknięć, aby przesłać wszystkie niezbędne informacje i zdjęcia, a nasz system automatycznie przekieruje zgłoszenie do odpowiedniego działu. Oferujemy możliwość śledzenia zgłoszenia w czasie rzeczywistym. W każdej chwili można sprawdzić, na jakim etapie znajduje się proces reklamacji, co zapewnia pełną przejrzystość i komfort.
6. Możliwość zorganizowania transportu reklamowanego produktu
Jeśli konieczne jest odesłanie urządzenia do naprawy, oferujemy możliwość zorganizowania transportu reklamowanego produktu.

