Od ponad 24 lat pracujemy na to, aby być najlepszym dystrybutorem z wartością dodaną na rynku. Ciągły rozwój firmy, wdrażanie nowych rozwiązań, innowacyjnych technologii, a także funkcjonalnych produktów sprawia, że jesteśmy partnerem godnym zaufania. Przestronna siedziba firmy, własny magazyn, dział serwisu i obsługi technicznej gwarantują wysoką jakość, stabilność oraz pewność profesjonalnej współpracy z naszymi partnerami.
Dlaczego warto z nami współpracować?
Platforma sprzedażowa
Zyskujesz dostęp do nowoczesnej platformy sprzedażowej. W ofercie posiadamy ponad 16 tysięcy produktów, które możesz zamawiać o każdej porze dnia i nocy przez 365 dni w roku.
Obsługa i doradztwo
Otrzymujesz dedykowanego opiekuna handlowego w terenie i w centrali firmy. Zapewniamy profesjonalną obsługę, doradztwo specjalistów oraz szkolenia produktowe.
Szybka logistyka
Zamówienia złożone do godziny 15 realizujemy tego samego dnia.
Nasze przesyłki pakowane są w profesjonalny sposób, zapewniający bezpieczny transport do klienta.
Zwroty i reklamacje
Oferujemy 30 dni na zwrot zakupionego towaru bez podania przyczyny. Formularze dostępne są w uproszczonej formie w wersji online. Posiadamy własny serwis reklamacyjny.
Produkty Can Agri dystrybuowane są przez sieć ponad 2500 autoryzowanych partnerów handlowych na terenie całego kraju. Kompleksowo obsługujemy rynki Agro, Zoologia, Jeździectwo, Hobbyfarming. Obserwujemy, reagujemy i dostosowujemy naszą ofertę do potrzeb rynku. Dzięki temu gospodarstwa naszych klientów mogą być prowadzone w sposób profesjonalny i nowoczesny.
Dlaczego warto wybrać Can Agri?
Nowoczesna Platforma Sprzedażowa
- automatyczne wczytywanie faktur elektronicznych (EPP, XML)
- integracja z systemami sprzedażowymi np. InsERT, Subiekt, Symfonia, PCMarket, Optima, WF-MAG, SolEX
- lista zamówionych produktów w trakcie dostawy od producenta, z informacją o dacie dostawy do magazynu (backorder)
- dostęp do akcji promocyjnych
- możliwość pobrania faktur i korekt
- śledzenie statusu zamówienia
- dostęp do listów przewozowych
- dostępność stanów magazynowych
- pełna historia zamówień
- informacje o rozliczeniach i terminach płatności
Atrakcyjna oferta i elastyczne warunki
- opieka dedykowanych opiekunów handlowych w terenie oraz w centrali firmy, profesjonalne wsparcie i doradztwo w zakresie użytkowania i obsługi produktów
- produkty renomowanych marek: Kerbl, Corral, Covalliero, Aesculap, Magic Brush, Novital, La Buvette
- dostęp do ponad 16 tysięcy produktów
- stale rozwijająca się oferta
- nieodpłatne użyczenie regałów ekspozycyjnych
- indywidualne przygotowanie Shop Conceptu dla klienta
- możliwość personalizacji produktów
- elastyczne warunki handlowe
- wydłużone terminy płatności
- indywidualny limit kupiecki
Serwis merchandisingowy
W ramach współpracy oferujemy profesjonalny serwis merchandisingowy. Nasza wyspecjalizowana kadra dba o wygląd regałów ekspozycyjnych, uzupełnia braki na półkach, pomaga wyeksponować towar w najlepszym możliwym miejscu. Jesteśmy jedyną firmą w branży, która zapewnia taką formę wsparcia klienta. Usługa jest całkowicie bezpłatna, serwisanci odwiedzają klientów w zależności od dostaw i rotacji towaru. Nasze wieloletnie doświadczenie sprawi, że towar szybko zniknie z półek - a my go uzupełnimy.
Proste reklamacje i zwroty
- uproszczone formularze zwrotu i reklamacji dostępne online
- 30 dni na zwrot bez podania przyczyny
- własny serwis reklamacyjny
- bieżąca informacja o statusie rozpatrywania reklamacji
- 1/3 reklamacji rozpatrywana jest wyłącznie na podstawie zdjęcia
- możliwość odpłatnego odbioru reklamacji i zwrotów
Wsparcie marketingowe
- wizyty pracowników serwisu merchandising: uzupełnianie braków towaru na półkach, zatowarowanie, przebudowa ekspozycji, pomoc w wyeksponowaniu towaru
- promocja Partnerów za pomocą wizytówek online (umieszczenie w lokalizatorze sklepów)
- możliwość otrzymania opisów, atrybutów i zdjęć produktów w postaci elektronicznej do użycia we własnym sklepie internetowym
- wsparcie w przygotowywaniu akcji marketingowych