FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Znajdziesz tutaj odpowiedzi na NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA. Jeśli nie znalazłeś/-aś potrzebnej informacji, skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem telefonu: +48 29 753 21 70.
REJESTRACJA I ZAŁOŻENIE KONTA
Czy muszę założyć konto i dokonać rejestracji w sklepie, aby złożyć zamówienie?
Tak, aby dokonać zakupów w naszym sklepie należy mieć założone konto.
Jak wygląda rejestracja w sklepie CanAgri?
Rejestracji w sklepie CanAgri dokonuje się poprzez Dział Obsługi Klienta. W tym celu należy zadzwonić pod numer +48 29 753 21 70. W trakcie rozmowy konsultant poprosi o konkretne dane i założy konto. Następnie na podany e-mail użytkownika zostanie wysłany mail powitalny, w którym zostanie podane automatycznie wygenerowane hasło do pierwszego logowania, natomiast loginem będzie adres e-mail użytkownika.
Nie mogę się zalogować, mimo że postępuję według podanych instrukcji. Co mam zrobić?
Prosimy o skontaktowanie się z naszym konsultantem pod numerem telefonu +48 29 753 21 70, który sprawdzi, na czym polega problem lub skorzystać z opcji czatu na stronie sklepu.
Czy moje dane, które przekażę w ramach rejestracji będą udostępniane innym podmiotom?
Nie przekazujemy danych naszych Klientów żadnym innym podmiotom rynkowym. Wszystkie są chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego oraz unijnego, jak również służą wyłącznie obsłudze naszych Klientów.
Ile czasu zajmie założenie konta w serwisie?
Procedura założenia konta w serwisie trwa ok. 5-10 minut.
Czy mogę zmienić swoje dane adresowe, które podałem/-am podczas procesu rejestracji?
Nie, samodzielnie takich zmian nie można dokonać. W tym celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta – tel.: +48 29 753 21 70.
LOGOWANIE
Co zrobić, gdy zapomniałam/-em hasła do logowania?
Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 29 753 21 70. Po rozmowie z konsultantem nowe hasło zostanie wysłane na adres e-mail, które użytkownik podał przy rejestracji do sklepu.
Co zrobić, aby zmienić hasło do panelu logowania?
Aby zmienić hasło do panelu logowania, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 29 753 21 70.
ZAMÓWIENIE
Jak składać zamówienia?
W celu złożenia zamówienia należy zalogować się w sklepie CanAgri. Loginem jest adres e-mail, a hasło zostało wysłane w e-mailu powitalnym po dokonaniu rejestracji w sklepie. Następnie z oferty CanAgri należy wybrać produkty, które chce się kupić i postępować zgodnie z instrukcją zawartą w panelu logowania.
Jaki jest termin realizacji zamówienia?
Zazwyczaj termin realizacji zamówienia zależy od wielkości zamówienia. Średnio trwa od 3 do 5 dni.