Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz w tej chwili składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z działem obsługi klienta Can Agri.

FAQ - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


Znajdziesz tutaj odpowiedzi na NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA. Jeśli nie znalazłeś/-aś potrzebnej informacji, skontaktuj się z naszym konsultantem pod numerem telefonu: +48 29 753 21 70.

REJESTRACJA I ZAŁOŻENIE KONTA

Czy muszę założyć konto i dokonać rejestracji w sklepie, aby złożyć zamówienie?


Tak, aby dokonać zakupów w naszym sklepie należy mieć założone konto.

Jak wygląda rejestracja w sklepie CanAgri?


Rejestracji w sklepie CanAgri dokonuje się poprzez Dział Obsługi Klienta. W tym celu należy zadzwonić pod numer +48 29 753 21 70. W trakcie rozmowy konsultant poprosi o konkretne dane i założy konto. Następnie na podany e-mail użytkownika zostanie wysłany mail powitalny, w którym zostanie podane automatycznie wygenerowane hasło do pierwszego logowania, natomiast loginem będzie adres e-mail użytkownika.

Nie mogę się zalogować, mimo że postępuję według podanych instrukcji. Co mam zrobić?


Prosimy o skontaktowanie się z naszym konsultantem pod numerem telefonu +48 29 753 21 70, który sprawdzi, na czym polega problem lub skorzystać z opcji czatu na stronie sklepu.

Czy moje dane, które przekażę w ramach rejestracji będą udostępniane innym podmiotom?


Nie przekazujemy danych naszych Klientów żadnym innym podmiotom rynkowym. Wszystkie są chronione zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa polskiego oraz unijnego, jak również służą wyłącznie obsłudze naszych Klientów.

Ile czasu zajmie założenie konta w serwisie?


Procedura założenia konta w serwisie trwa ok. 5-10 minut.

Czy mogę zmienić swoje dane adresowe, które podałem/-am podczas procesu rejestracji?


Nie, samodzielnie takich zmian nie można dokonać. W tym celu należy skontaktować się z Działem Obsługi Klienta – tel.: +48 29 753 21 70.

LOGOWANIE

Co zrobić, gdy zapomniałam/-em hasła do logowania?


Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 29 753 21 70. Po rozmowie z konsultantem nowe hasło zostanie wysłane na adres e-mail, które użytkownik podał przy rejestracji do sklepu.

Co zrobić, aby zmienić hasło do panelu logowania?


Aby zmienić hasło do panelu logowania, prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 29 753 21 70.

ZAMÓWIENIE

Jak składać zamówienia?


W celu złożenia zamówienia należy zalogować się w sklepie CanAgri. Loginem jest adres e-mail, a hasło zostało wysłane w e-mailu powitalnym po dokonaniu rejestracji w sklepie. Następnie z oferty CanAgri należy wybrać produkty, które chce się kupić i postępować zgodnie z instrukcją zawartą w panelu logowania.

Jaki jest termin realizacji zamówienia?


Zazwyczaj termin realizacji zamówienia zależy od wielkości zamówienia. Średnio trwa od 3 do 5 dni.