Wsparcie już od 1zł
Zrobimy wiele dla Twojej wygody i rozwoju. Wypełnij formularz i leć wysoko.
Zaufane firmy
Szukasz rozwiązań? Zobacz polecane przez nas firmy, które znamy i im ufamy.
Dla dzieci
Z myślą o rodzinach, które odwiedzają Wasze sklepy, wprowadziliśmy atrakcyjną inicjatywę.
Generator etykiet cenowych
Usprawnij proces zarządzania cenami i etykietowanie produktów w Twoim sklepie!
Nowa nomenklatura indeksów
Zmieniamy się dla Twojej wygody! Nasze kody zastąpimy kodami dostawców.
Szybkie zamówienia po kodach EAN
Czy wiesz, że masz możesz składać szybkie zamówienia używając wyłącznie kodów EAN?
Reklamacje i zwroty w kilku krokach
Nowy sposób składania reklamacji i zwrotów w profilu klienta.
Fakturowanie
Czy korzystasz z elektronicznego wczytywania faktur? Zobacz jak to zrobić?
WMS
Jakie zmiany wprowadza nowy, zaawansowany system do zarządzania magazynem?
Wygodna współpraca z Canagri
Stawiamy na jakość, rekomendację i wygodę klienta. Dlaczego warto nam zaufać?
Wsparcie marketingowe
Co otrzymujesz w ramach kompleksowego wsparcia marketingowego?
Merchandising
Oferujemy klientom serwis merchandisingowy. Co to oznacza dla Twojego biznesu?
Oferta i marki, które dystrybuujemy
Współpracujemy z wieloma prestiżowymi markami. Co znajduje sie w naszej ofercie?
Logistyka
Czy wiesz, w jaki sposób przygotowujemy i realizujemy zamówienia?
Obsługa i doradztwo
Jakość obsługi klienta stanowi kluczowy element wyróżniający firmy, co oferujemy?
Nowoczesna platforma sprzedażowa
Stworzona z myślą dostosowywania się do potrzeb klientów, co zyskujesz?
Logistyka
Czy wiesz, w jaki sposób przygotowujemy i realizujemy zamówienia?
Oferta i marki, które dystrybuujemy
Współpracujemy z wieloma prestiżowymi markami. Co znajduje sie w naszej ofercie?
Reklamacje, zwroty, gwarancje
Szybkość i łatwość procesu zwrotów i reklamacji gra kluczową rolę, jak to u nas wygląda?
Reklamacje, zwroty, gwarancje
Szybkość i łatwość procesu zwrotów i reklamacji gra kluczową rolę, jak to u nas wygląda?
Reklamacje, zwroty, gwarancje
Szybkość i łatwość procesu zwrotów i reklamacji gra kluczową rolę, jak to u nas wygląda?