Używamy cookies aby ułatwić korzystanie ze sklepu. Zgodnie z dyrektywą dotyczącą prywatności w sieci, musimy zapytać o Twoją zgodę na zapisywanie plików cookies. Dowiedz się więcej.


Ludzie są największą wartością naszej firmy
Podstawową wartością naszej firmy są ludzie – zarówno ci, którzy w niej pracują, jak i ci, do których kierujemy naszą ofertę. Budowę silnej, innowacyjnej i godnej zaufania marki Can Agri opieramy na dobrych relacjach międzyludzkich, doświadczeniu, wiedzy i uważnym wsłuchiwaniu się w potrzeby drugiego człowieka. Kreatywność, terminowość, jakość oraz zaufanie to wartości, którym jesteśmy wierni od początku istnienia firmy. Nasz zespół ma jasno określony cel - poprzez nieustanną budowę świadomości marki Can Agri dążymy na sam szczyt.
Dołączając do Nas zyskujesz:
- Zapewnienie stabilnego zatrudnienia,
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,
- Komfortowe i nowoczesne warunki socjalne,
- Przyjazną rodzinną atmosferę,
- Udział w kursach i szkoleniach,
- Rozwój osobisty i podnoszenie swoich kompetencji
- Wsparcie z każdego sektora firmy
Prześlij CV na adres: [email protected]
Aktualne oferty pracy


Dołącz do Nas jako Asystent/ka Zarządu. Będziesz odpowiadać za realizację prac wspomagających bieżące funkcjonowanie firmy oraz administrację pracy biura i spotkań firmowych.
Jeśli lubisz pracę z ludźmi i posiadasz:
- perfekcyjną znajomość języka angielskiego (poziom B2/C1)
bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne, min. 2 letnie doświadczenie w pracy na pokrewnym stanowisku - doświadczenie w organizacji podróży krajowych i zagranicznych
- biegłą znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint Microsoft Teams, Outlook),
- prawo jazdy kat. B
- wykształcenie wyższe, mile widziane administracyjne
wysokorozwiniętą kulturę osobistą i umiejętności komunikacyjne, - bardzo dobrą organizację czasu pracy
- umiejętność współpracy w zespole
- cechuje Cię otwartość, komunikatywność i odpowiedzialność
To właśnie Ciebie szukamy!
Twoim dodatkowym atutem jest:
- znajomość języka niemieckiego
Czym będziesz się u Nas zajmować?
- organizacją i obsługą zewnętrznych i wewnętrznych spotkań firmowych
- organizacją wyjazdów służbowych (krajowych i zagranicznych)
przygotowywaniem zestawień, notatek, prezentacji i innych dokumentów na potrzeby Zarządu - współpracą z Zarządem
- obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej
- koordynacją obiegu dokumentów firmowych
- organizacją zaopatrzenia biura w materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania
- planowaniem i kontrolowaniem kosztów funkcjonowania biura
- sporządzaniem projektów pism
Co oferujemy
- umowę o pracę od pierwszych dni zatrudnienia
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
- pełen proces onboardingu
- krótsze piątki
- pyszną kawę
- narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy
- pikniki rodzinne
- dofinansowanie do kursów i szkoleń
- dofinansowanie do zajęć sportowych
- dofinansowanie do posiłków


Dołącz do Nas jako Specjalista ds. IT- Helpdesk. Będziesz odpowiedzialny za pierwszą linię wsparcia na linii IT - pracownicy i użytkownicy systemów informatycznych firmy. Będziesz odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi działaniami mającymi na celu utrzymanie prawidłowego działania i funkcjonowania stacji roboczych, systemów i aplikacji funkcjonujących w organizacji.
Jeśli jesteś osobą kreatywną, która posiada:
- świetnie się czujesz w systemach operacyjnych rodziny Windows
- masz praktyczną znajomość systemów operacyjnych Microsoft
- posiadasz zaawansowaną znajomość pakietów Microsoft Office
- znasz podstawowe przeglądarki internetowe (IE, Chrome, Firefox)
- potrafisz instalować i dokonywać podstawowej konfiguracji urządzeń IT
To właśnie Ciebie szukamy!
Twoim dodatkowym atutem będzie:
- obsługi kont w domenie (Active Directory) i Exchange (Microsoft 365)
- systemu ERP
- telefonii VoIP
- znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji
Czym będziesz się u Nas zajmować?
- samodzielną obsługą zleceń systemu HelpDesk IT na poziomie zaawansowanym związanych z systemami operacyjnymi użytkowników, ich komputerów i urządzeń
- codziennym kontaktem z użytkownikami firmy w procesie realizacji nadesłanych zleceń
- organizacją i montażem narzędzi informatycznych dla nowozatrudnionych pracowników
- obsługą zgłoszonych awarii stacji roboczych Użytkowników firmy
- obsługą serwisową urządzeń drukujących i telefonów
Co oferujemy?
- umowę o pracę od pierwszych dni zatrudnienia
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- wsparcie wdrożeniowe
- brak dress code’u
- krótsze piątki
- narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy
- pikniki rodzinne
- dofinansowanie do kursów i szkoleń
- dofinansowanie do zajęć sportowych
- dofinansowanie do posiłków
Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym!