Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz w tej chwili składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z działem obsługi klienta Can Agri.

Ludzie są największą wartością naszej firmy


Podstawową wartością naszej firmy są ludzie – zarówno ci, którzy w niej pracują, jak i ci, do których kierujemy naszą ofertę. Budowę silnej, innowacyjnej i godnej zaufania marki Can Agri opieramy na dobrych relacjach międzyludzkich, doświadczeniu, wiedzy i uważnym wsłuchiwaniu się w potrzeby drugiego człowieka. Kreatywność, terminowość, jakość oraz zaufanie to wartości, którym jesteśmy wierni od początku istnienia firmy. Nasz zespół ma jasno określony cel - poprzez nieustanną budowę świadomości marki Can Agri dążymy na sam szczyt. 

Dołączając do Nas zyskujesz:

  • Zapewnienie stabilnego zatrudnienia,
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,
  • Komfortowe i nowoczesne warunki socjalne,
  • Przyjazną rodzinną atmosferę,
  • Udział w kursach i szkoleniach,
  • Rozwój osobisty i podnoszenie swoich kompetencji
  • Wsparcie z każdego sektora firmy

         Prześlij CV na adres: [email protected]

Aktualne oferty pracy



Dołącz do Nas jako Asystent/ka Zarządu. Będziesz odpowiadać za realizację prac wspomagających bieżące funkcjonowanie firmy oraz administrację pracy biura i spotkań firmowych.
 

Jeśli lubisz pracę z ludźmi i posiadasz:

  • perfekcyjną znajomość języka angielskiego (poziom B2/C1)
    bardzo dobre zdolności organizacyjne i interpersonalne, min. 2 letnie doświadczenie w pracy na pokrewnym stanowisku
  • doświadczenie w organizacji podróży krajowych i zagranicznych
  • biegłą znajomość MS Office (Excel, Word, PowerPoint Microsoft Teams, Outlook),
  • prawo jazdy kat. B
  • wykształcenie wyższe, mile widziane administracyjne
    wysokorozwiniętą kulturę osobistą i umiejętności komunikacyjne,
  • bardzo dobrą organizację czasu pracy
  • umiejętność współpracy w zespole
  • cechuje Cię otwartość, komunikatywność i odpowiedzialność

To właśnie Ciebie szukamy!

Twoim dodatkowym atutem jest:

  • znajomość języka niemieckiego

Czym będziesz się u Nas zajmować?

  • organizacją i obsługą zewnętrznych i wewnętrznych spotkań firmowych
  • organizacją wyjazdów służbowych (krajowych i zagranicznych)
    przygotowywaniem zestawień, notatek, prezentacji i innych dokumentów na potrzeby Zarządu
  • współpracą z Zarządem
  • obsługą korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • koordynacją obiegu dokumentów firmowych
  • organizacją zaopatrzenia biura w materiały i usługi niezbędne do prawidłowego funkcjonowania
  • planowaniem i kontrolowaniem kosztów funkcjonowania biura
  • sporządzaniem projektów pism

Co oferujemy

  • umowę o pracę od pierwszych dni zatrudnienia
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
  • pełen proces onboardingu
  • krótsze piątki
  • pyszną kawę
  • narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy
  • pikniki rodzinne
  • dofinansowanie do kursów i szkoleń
  • dofinansowanie do zajęć sportowych
  • dofinansowanie do posiłków

Kliknij i zobacz ofertę pracy w serwisie PRACUJ.pl


Dołącz do Nas jako Specjalista ds. IT- Helpdesk. Będziesz odpowiedzialny za pierwszą linię wsparcia na linii IT - pracownicy i użytkownicy systemów informatycznych firmy. Będziesz odpowiedzialny za zarządzanie wszystkimi działaniami mającymi na celu utrzymanie prawidłowego działania i funkcjonowania stacji roboczych, systemów i aplikacji funkcjonujących w organizacji.

Jeśli jesteś osobą kreatywną, która posiada:

  • świetnie się czujesz w systemach operacyjnych rodziny Windows
  • masz praktyczną znajomość systemów operacyjnych Microsoft
  • posiadasz zaawansowaną znajomość pakietów Microsoft Office
  • znasz podstawowe przeglądarki internetowe (IE, Chrome, Firefox)
  • potrafisz instalować i dokonywać podstawowej konfiguracji urządzeń IT

To właśnie Ciebie szukamy!

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • obsługi kont w domenie (Active Directory) i Exchange (Microsoft 365)
  • systemu ERP
  • telefonii VoIP
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym czytanie dokumentacji

Czym będziesz się u Nas zajmować?

  • samodzielną obsługą zleceń systemu HelpDesk IT na poziomie zaawansowanym związanych z systemami operacyjnymi użytkowników, ich komputerów i urządzeń
  • codziennym kontaktem z użytkownikami firmy w procesie realizacji nadesłanych zleceń
  • organizacją i montażem narzędzi informatycznych dla nowozatrudnionych pracowników
  • obsługą zgłoszonych awarii stacji roboczych Użytkowników firmy
  • obsługą serwisową urządzeń drukujących i telefonów

Co oferujemy?

  • umowę o pracę od pierwszych dni zatrudnienia
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • wsparcie wdrożeniowe
  • brak dress code’u
  • krótsze piątki 
  • narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy
  • pikniki rodzinne
  • dofinansowanie do kursów i szkoleń
  • dofinansowanie do zajęć sportowych
  •  dofinansowanie do posiłków 

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym!  

Kliknij i zobacz ofertę pracy w serwisie PRACUJ.pl