Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz w tej chwili składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z działem obsługi klienta Can Agri.

Ludzie są największą wartością naszej firmy


Podstawową wartością naszej firmy są ludzie – zarówno ci, którzy w niej pracują, jak i ci, do których kierujemy naszą ofertę. Budowę silnej, innowacyjnej i godnej zaufania marki Can Agri opieramy na dobrych relacjach międzyludzkich, doświadczeniu, wiedzy i uważnym wsłuchiwaniu się w potrzeby drugiego człowieka. Kreatywność, terminowość, jakość oraz zaufanie to wartości, którym jesteśmy wierni od początku istnienia firmy. Nasz zespół ma jasno określony cel - poprzez nieustanną budowę świadomości marki Can Agri dążymy na sam szczyt. 

Dołączając do Nas zyskujesz:

  • Zapewnienie stabilnego zatrudnienia,
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,
  • Komfortowe i nowoczesne warunki socjalne,
  • Przyjazną rodzinną atmosferę,
  • Udział w kursach i szkoleniach,
  • Rozwój osobisty i podnoszenie swoich kompetencji
  • Wsparcie z każdego sektora firmy

         Prześlij CV na adres: [email protected]

Aktualne oferty pracy



Dołącz do Nas jako Przedstawiciel Regionalny ds. Merchandisingu na terenie województwa: kujawsko-pomorskiego, pomorskiego i warmińsko-mazurskiego. Będziesz zajmować się zarządzaniem wszystkimi działaniami mającymi na celu maksymalizację zysków na podległym terenie  oraz systematycznym serwisowaniem powierzonej powierzchni w celu utrzymania jak najwyżej jakości ekspozycji, zgodnej  w wymaganiami firmy. Będziesz partnerem dla klienta w prowadzonym przez niego biznesie.

Jeśli jesteś osobą kreatywną, która posiada:

  • wysoko rozwiniętą kulturę osobistą
  • umiejętności nawiązywania i utrzymywania trwałych i pozytywnych relacji z klientem
  • silną motywację i zaangażowanie w wykonywana pracę
  • znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook,)
  • wykształcenie min. średnie
  • prawo jazdy kat. B
  • bardzo dobrą organizację pracy własnej

To właśnie Ciebie szukamy!

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w merchandisingu

  • znajomość i rozumienie mechanizmów merchandisingowych, które towarzyszą zakupowi

  • zdolności marketingowe

Czym będziesz się u Nas zajmować?

  • współpracą z Managerem Produktu w zakresie przygotowywania cenników, kalkulacji i promocji,
  • przygotowywaniem kartotek produktowych
  • wdrażaniem nowych dostawców/ produktów i aktualizacją opisów produktów na www i w systemach (ERP, PIM)
  • analizowaniem danych, wyciąganiem wniosków, rekomendacją rozwoju asortymentu
  • współpracą z działem sprzedaży
  • obsługą zapytań od Przedstawicieli Regionalnych i z Biura Obsługi Klienta
  • tworzeniem strategii promocji wybranego produktu lub grupy produktów zgodnie z ogólną polityką marketingową firmy
  • aktywnym poszukiwaniem możliwości zwiększenia sprzedaży wybranego produktu lub grupy produktów we współpracy z pracownikami działu sprzedaży i klientami firmy

Co oferujemy?

  • tworzeniem i wdrażaniem polityki Visual Merchandisingu

  • dbaniem o standardy ekspozycyjne

  • dbaniem o pozytywne relacje z klientem

  •  weryfikacją dostępności produktów u klienta

  •  uzupełnianiem stanów półkowych/pozyskiwaniem zamówień 

  • raportowaniem do bezpośredniego przełożonego

Aplikuj wysyłając swoje CV na: [email protected]


Dołącz do Nas jako Manager Regionalny w dziale Agro na region pomorski i zachodnio-pomorski. Będziesz zajmować się zarządzaniem wszystkimi działaniami mającymi na celu maksymalizację zysków na podległym terenie oraz nawiązywaniem kontaktów handlowych. Będziesz partnerem dla klienta w prowadzonym przez niego biznesie.

Jeśli jesteś osobą kreatywną, która posiada:

  • wysoko rozwiniętą kulturę osobistą
  • umiejętności komunikacyjne i umiejętności budowania pozytywnych relacji
  • przedsiębiorczość i pasję w działaniu
  • znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
  • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie nauki
  • prawo jazdy kat. B
  • bardzo dobrą organizację pracy własnej
  • zaangażowanie w powierzone obowiązki

To właśnie Ciebie szukamy!

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  •  doświadczenie w sprzedaży
  • wiedza z zakresu branży agro (rolniczo – zoologicznej)
  • doświadczenie w branży FMCG
  • kreatywność i umiejętność przejęcia inicjatywy w działaniu 

Czym będziesz się u Nas zajmować?

  • pozyskiwaniem nowych klientów
  • nadzorowaniem tereny zachodniopomorskiego i pomorskiego poprzez prowadzenie bieżących analiz i obserwacji nowych podmiotów 
  • realizacją planów sprzedażowych
  • realizacją celów strategicznych
  • nawiązywaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z klientem
  • negocjowaniem warunków współpracy
  • właściwą ekspozycją produktów
  • maksymalizacją sprzedaży
  • obsługą zapytań od klienta przy ścisłej współpracy ze specjalistą ds. handlu
  • zarządzaniem informacjami dotyczącymi klientów i rynku na terenie woj. zachodniopomorskiego i pomorskiego 

Co oferujemy?

  • umowę o pracę od pierwszych dni zatrudnienia
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość pracy zdalnej
  • pełen proces onboardingu
  • wsparcie
  • brak dress code’u
  • krótsze piątki
  • narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy
  • pikniki rodzinne
  • dofinansowanie do kursów i szkoleń
  • dofinansowanie do zajęć sportowych
  • dofinansowanie do posiłków

Aplikuj wysyłając swoje CV na: [email protected]