Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz w tej chwili składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z działem obsługi klienta Can Agri.

Ludzie są największą wartością naszej firmy


 

Podstawową wartością naszej firmy są ludzie – zarówno ci, którzy w niej pracują, jak i ci, do których kierujemy naszą ofertę. Budowę silnej, innowacyjnej i godnej zaufania marki Can Agri opieramy na dobrych relacjach międzyludzkich, doświadczeniu, wiedzy i uważnym wsłuchiwaniu się w potrzeby drugiego człowieka. Kreatywność, terminowość, jakość oraz zaufanie to wartości, którym jesteśmy wierni od początku istnienia firmy. Nasz zespół ma jasno określony cel - poprzez nieustanną budowę świadomości marki Can Agri dążymy na sam szczyt. 

 

Dołączając do Nas zyskujesz:

 

  • Zapewnienie stabilnego zatrudnienia,
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,
  • Komfortowe i nowoczesne warunki socjalne,
  • Przyjazną rodzinną atmosferę,
  • Udział w kursach i szkoleniach,
  • Rozwój osobisty i podnoszenie swoich kompetencji
  • Wsparcie z każdego sektora firmy

 

Aktualne oferty pracy:

Specjalista ds. Merchandisingu - Poznań


Firma Can Agri jest oficjalnym dystrybutorem marki Kerbl na polskim rynku. Nasze działania skupiają się na rynku agro, zoologicznym oraz hobby farming. Aktywnie uczestniczymy we wszelkiego rodzaju targach oraz wydarzeniach nieustannie zwiększając świadomość marki Can Agri. Posiadamy doświadczoną kadrę specjalistów, która rozwija i promuje naszą firmę na rynku zoologicznym. Firma realizuje specjalne programy, w ramach których klienci otrzymują korzystne warunki współpracy. Dotarliśmy do setek klientów na terenie całego kraju, w sklepach naszych dystrybutorów znajdują się ekspozycje regałowe dostosowane do potrzeb klienta. W ramach ścisłej współpracy zrealizowaliśmy przedsięwzięcie Kerbl East. Skupiamy się na exporcie towarów oraz na rozwoju rynków wschodnich.

Obowiązki:

  • Tworzenie i wdrażanie polityki Visual Merchandisingu
  • Dbanie o standardy ekspozycyjne
  • Wizytowanie sklepów wg. ustalonego harmonogramu
  • Dbanie o wzorowe relacje z klientami
  • Weryfikacja dostępności produktów u klienta
  • Uzupełnienie stanów półkowych / pozyskiwanie zamówień
  • Raportowanie do bezpośredniego przełożonego

Wymagania:

  • Zamieszkanie w rejonie województwa kujawsko-pomorskiego (lubuskie, wielkopolska płn, zachodniopomorskie, pomorskie)
  • Wykształcenie co najmniej średnie
  • Silna motywacja i zaangażowanie w wykonywaną pracę
  • Umiejętność nawiązywania i utrzymywania pozytywnych i trwałych relacji z klientem
  • Dobre umiejętności interpersonalne oraz organizacyjne
  • Prawo jazdy kat.B

Oferujemy:

  • Premie i programy nagradzające podejmowanie inicjatywy
  • Umowa o pracę/własna działalność gospodarcza
  • Praca od poniedziałku do czwartku w godzinach 8:00 – 16:30 i w piątek 8:00 – 14:00
  • Dofinansowanie 50% do Karty My Benefit
  • Ubezpieczenie – możliwość podpisania umowy
  • Możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
  • Perspektywa rozwoju zawodowego samochód służbowy, telefon i inne narzędzia potrzebne do pracy
    praca w przyjaznej atmosferze i w ramach wysokiej kultury zarządzania

Zaufaj nam:

  • 30 lat doświadczenia w produkcji
  • 20 lat doświadczenia w branży handlowej
  • Wyprzedzamy trendy rynkowe
  • Współpracujemy z najlepszymi dostawcami w Polsce i na świecie
  • Nasze wartości:
  • Najwyższa jakość specjalistycznych produktów
  • Koncentracja na potrzebach naszych Klientów
  • Dynamiczny rozwój poprzez obserwację i analizę rynku, technologii i nowości

Prześlij CV na adres: rekrutacja@canagri.pl