Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz w tej chwili składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z działem obsługi klienta Can Agri.

Ludzie są największą wartością naszej firmy


Podstawową wartością naszej firmy są ludzie – zarówno ci, którzy w niej pracują, jak i ci, do których kierujemy naszą ofertę. Budowę silnej, innowacyjnej i godnej zaufania marki Can Agri opieramy na dobrych relacjach międzyludzkich, doświadczeniu, wiedzy i uważnym wsłuchiwaniu się w potrzeby drugiego człowieka. Kreatywność, terminowość, jakość oraz zaufanie to wartości, którym jesteśmy wierni od początku istnienia firmy. Nasz zespół ma jasno określony cel - poprzez nieustanną budowę świadomości marki Can Agri dążymy na sam szczyt. 

Dołączając do Nas zyskujesz:

  • Zapewnienie stabilnego zatrudnienia,
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,
  • Komfortowe i nowoczesne warunki socjalne,
  • Przyjazną rodzinną atmosferę,
  • Udział w kursach i szkoleniach,
  • Rozwój osobisty i podnoszenie swoich kompetencji
  • Wsparcie z każdego sektora firmy

         Prześlij CV na adres: rekrutacja@canagri.pl

Aktualne oferty pracy



Pracujemy na nowoczesnych systemach jak Adobe Commerce (Magento) i Akeneo. Poszukujemy Specjalisty E-commerce, który chciałby dołączyć do struktury działu Digital i będzie rozwijał platformę e-commerce. Preferujemy stacjonarny tryb pracy w siedzibie firmy, w Małopolu.

Присоединяйтесь к нам
Join us!

Twój zakres obowiązków:
- wdrażanie i nadzorowanie spójnych działań marketingowych firmy w kanale online
- nadzorowanie i optymalizacja procesów e-commerce
- rozwijanie platformy internetowej i wdrażanie dodatkowych funkcjonalności wspierających sprzedaż
- optymalizacja platformy sprzedażowej w celu ciągłego poprawiania kluczowych wskaźników efektywności i customer experience
- współpraca z zespołami: IT, Marketingu, Handlowym i Produktowym
- raportowanie w oparciu o analitykę webową oraz analizy z wewnętrznych źródeł
- opieka nad ofertą produktową pod kątem sprzedaży w kanale online
- analiza zmieniających się trendów w obszarze e-commerce

Nasze wymagania:
- wykształcenie wyższe
- otwartość, chęć uczenia się nowych rzeczy i zdobywania nowych kompetencji
- znajomość narzędzi e-commerce oraz umiejętność ich skutecznego wykorzystania
- umiejętność myślenia analitycznego w kontekście rozwoju sprzedaży online
- wiedza w zakresie procesów komunikacji marketingowej
- podstawowa znajomość platformy Magento
- umiejętność pracy w zespole

Mile widziane:
- doświadczenie w standardach obsługi klienta
- znajomość systemów klasy PIM np. Akeneo
- rozumienie zasad prowadzenia projektów w metodologii SCRUM

To oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie B2B
- pracę w przyjaznych warunkach wraz z kreatywnym zespołem osób dzielących się wiedzą
- wysoki poziom samodzielności i duże możliwości kreacji w zakresach produktu, promocji, nowych wartości dla klienta
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do wiedzy, jaką posiadasz
- stabilne warunki pracy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- formę zatrudnienia jaką preferujesz: etat, umowa B2b

Benefity:
- dofinansowanie zajęć sportowych
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- możliwość pracy zdalnej
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- brak dress code’u
- parking dla pracowników
- pikniki rodzinne
- jeden krótszy dzień pracy

Aplikuj na: https://www.pracuj.pl