Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz w tej chwili składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z działem obsługi klienta Can Agri.

Ludzie są największą wartością naszej firmy


Podstawową wartością naszej firmy są ludzie – zarówno ci, którzy w niej pracują, jak i ci, do których kierujemy naszą ofertę. Budowę silnej, innowacyjnej i godnej zaufania marki Can Agri opieramy na dobrych relacjach międzyludzkich, doświadczeniu, wiedzy i uważnym wsłuchiwaniu się w potrzeby drugiego człowieka. Kreatywność, terminowość, jakość oraz zaufanie to wartości, którym jesteśmy wierni od początku istnienia firmy. Nasz zespół ma jasno określony cel - poprzez nieustanną budowę świadomości marki Can Agri dążymy na sam szczyt. 

Dołączając do Nas zyskujesz:

  • Zapewnienie stabilnego zatrudnienia,
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,
  • Komfortowe i nowoczesne warunki socjalne,
  • Przyjazną rodzinną atmosferę,
  • Udział w kursach i szkoleniach,
  • Rozwój osobisty i podnoszenie swoich kompetencji
  • Wsparcie z każdego sektora firmy

         Prześlij CV na adres: [email protected]

Aktualne oferty pracy



Dołącz do Nas jako Specjalista ds. Produktu. Będziesz zajmować się koordynowaniem oraz nadzorowaniem cyklu życia produktu lub grupy produktów, strategią marketingową, w tym analizą rynku oraz prowadzeniem szkoleń produktowych i utrzymywaniem relacji z dostawcami oraz działem sprzedaży.


Jeśli jesteś osobą kreatywną, która posiada:

  • komunikatywną znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
  • umiejętności komunikacyjne
  • umiejętności pracy w zespole
  • znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
  • wykształcenie wyższe – lub jesteś w trakcie nauki
  • bardzo dobrą organizację pracy własnej
  • zaangażowanie w powierzone obowiązki

 

To właśnie Ciebie szukamy!

 

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • wiedza z zakresu sprzedaży i marketingu
  • znajomość rynku/branży (rolnictwo, zootechnika, DDD - Deratyzacja, Dezynsekcja, Dezynfekcja, ogrodzenia elektryczne, weterynaria)
  • kreatywność i umiejętność przejęcia inicjatywy w działaniu

 

Czym będziesz się u Nas zajmować?

  • aktywnym poszukiwaniem możliwości zwiększenia sprzedaży wybranego produktu lub grupy produktów we współpracy z pracownikami działu sprzedaży i klientami firmy
  • tworzeniem strategii promocji wybranego produktu lub grupy produktów zgodnie z ogólną polityką marketingową firmy
  • analizowaniem danych, wyciąganiem wniosków, rekomendacją rozwoju asortymentu
  • tworzeniem strategii promocji wybranego produktu lub grupy produktów zgodnie z ogólną polityką marketingową firmy
  • współpracą z Managerem Produktu w zakresie przygotowywania cenników, kalkulacji i promocji,
  • przygotowywaniem kartotek produktowych
  • wdrażaniem nowych dostawców/produktów i aktualizacją opisów produktów na www i w systemach (ERP, PIM)
  • współpracą z działem sprzedaży
  • obsługą zapytań od Przedstawicieli Regionalnych i z Biura Obsługi Klienta

 

Co oferujemy?

  • umowę o pracę od pierwszych dni zatrudnienia
  •  pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość pracy zdalnej
  • wsparcie wdrożeniowe
  • brak dress code’u
  • krótsze piątki
  • narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy
  • pikniki rodzinne
  • dofinansowanie do kursów i szkoleń
  • dofinansowanie do zajęć sportowych
  • dofinansowanie do posiłków

 

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym!  


Aplikuj wysyłając swoje CV na: [email protected]


Dołącz do Nas jako Manager Regionalny w dziale Agro na region lubelski i południową część mazowieckiego.  Będziesz zajmować się zarządzaniem wszystkimi działaniami mającymi na celu maksymalizację zysków na podległym terenie oraz nawiązywaniem kontaktów handlowych. Będziesz partnerem dla klienta w prowadzonym przez niego biznesie.

Jeśli jesteś osobą kreatywną, która posiada:

  • wysoko rozwiniętą kulturę osobistą
  • umiejętności komunikacyjne i umiejętności budowania pozytywnych relacji
  • przedsiębiorczość i pasję w działaniu
  • znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
  • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie nauki
  • prawo jazdy kat. B
  • bardzo dobrą organizację pracy własnej
  • zaangażowanie w powierzone obowiązki

 

To właśnie Ciebie szukamy!

 

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • doświadczenie w sprzedaży
  • wiedza z zakresu branży agro (rolniczo – zoologicznej)
  • doświadczenie w branży FMCG
  • kreatywność i umiejętność przejęcia inicjatywy w działaniu

 

Czym będziesz się u Nas zajmować?

  • pozyskiwaniem nowych klientów
  • nadzorowanie terenu województwa lubelskiego i południowej części mazowieckiego
  • prowadzenie bieżących analiz i obserwacji nowych podmiotów 
  • realizacją planów sprzedażowych
  • realizacją celów strategicznych
  • nawiązywaniem i utrzymywaniem pozytywnych relacji z klientem
  • negocjowaniem warunków współpracy
  • właściwą ekspozycją produktów
  • maksymalizacją sprzedaży
  • obsługą zapytań od klienta przy ścisłej współpracy ze specjalistą ds. handlu
  • zarządzaniem informacjami dotyczącymi klientów i rynku na terenie woj. zachodniopomorskiego i pomorskiego

 

Co oferujemy?

  • umowę o pracę od pierwszych dni zatrudnienia
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
  • pełen proces onboardingu
  • brak dress code’u
  • krótsze piątki 
  • narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy
  • pikniki rodzinne
  • dofinansowanie do kursów i szkoleń
  • dofinansowanie do zajęć sportowych

 

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym!  


Aplikuj wysyłając swoje CV na: [email protected]



Dołącz do Nas jako Marketing Manager w Dziale Digital. Będziesz odpowiedzialny za politykę marketingową firmy oraz kreowanie działań marketingowych. Będziesz dbać o wizerunek całej marki oraz kampanię reklamową i promocyjną poszczególnych produktów zgodnie ze strategią. Będziesz aktywnie współpracować z innymi działami firmy oraz firmami zewnętrznymi.

 

Zastanawiasz się, czym będziesz się u Nas zajmować?

Dokładnie tym, w czym czujesz się najlepiej:

  • planowaniem i realizacją kampanii marketingowych
  • organizacją pracy 3-4 osobowego zespołu marketingu
  • tworzeniem i kontrolą budżetu marketingowego
  • nadzorowaniem, opracowywaniem i redagowaniem materiałów reklamowych
  • stałym usprawnianiem organizacji pracy i implementowaniem narzędzi umożliwiających poprawę efektywności
  • kształtowaniem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej działań marketingowych
  • stałym monitorowaniem i analizą efektywności prowadzonych działań
  • analizą danych i wykorzystaniem ich do podejmowania strategicznych decyzji
  • kształtowaniem pozycji firmy na rynku

 

Jeśli jesteś osobą kreatywną, lubisz nowe wyzwania, a poniże informacje opisują właśnie Ciebie - zaaplikuj!

 

Profil idealnego kandydata:

  • wykształcenie wyższe (mile widziane zarządzanie i marketing)
  • minimum 3-letnie doświadczenie w obszarze digital, marketingu i e-commerce
  • umiejętność tworzenia i realizacji skutecznych kampanii marketingowych, skoncentrowanych na potrzebach klientów B2B
  • znajomość najnowszych technologii i trendów w marketingu, w szczególności w zakresie e-commerce
  • wyczucie estetyki, dokładność, kreatywność i innowacyjność
  • duża samodzielność w działaniu i podejmowanie inicjatyw
  • nastawienie na poszukiwanie nowych rozwiązań
  • doświadczenie w redagowaniu treści marketingowych i SEO
  • znajomość systemów CMS stron internetowych
  • zdolność do zarządzania projektami łączącymi marketing z pozostałymi działaniami firmy
  • rozwinięte zdolności analityczne, komunikacyjne oraz organizacyjne
  • umiejętność pracy w zespole, komunikacji i negocjacji
  • praktyczna znajomość MS Office (szczególności MS Excel) 

 

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  •  znajomość rynku rolniczego i/lub branży zoologicznej, jeździeckiej
  • znajomość platformy Magento i PIM Akeneo
  • znajomość narzędzi z pakietu Adobe Creative Cloud

 

Co oferujemy?:

  • umowę o pracę od pierwszych dni zatrudnienia
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
  • udział w szkoleniach 
  • pełen proces onboardingu
  • brak dress code’u
  • krótsze piątki 
  • narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy 
  • pikniki rodzinne
  • pyszną kawę 
  • dofinansowanie do kursów i szkoleń
  •  dofinansowanie do zajęć sportowych
  • dofinansowanie do posiłków 

 

Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym!  

 

Aplikuj wysyłając swoje CV na: [email protected]