Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz w tej chwili składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z działem obsługi klienta Can Agri.

Ludzie są największą wartością naszej firmy


Podstawową wartością naszej firmy są ludzie – zarówno ci, którzy w niej pracują, jak i ci, do których kierujemy naszą ofertę. Budowę silnej, innowacyjnej i godnej zaufania marki Can Agri opieramy na dobrych relacjach międzyludzkich, doświadczeniu, wiedzy i uważnym wsłuchiwaniu się w potrzeby drugiego człowieka. Kreatywność, terminowość, jakość oraz zaufanie to wartości, którym jesteśmy wierni od początku istnienia firmy. Nasz zespół ma jasno określony cel - poprzez nieustanną budowę świadomości marki Can Agri dążymy na sam szczyt. 

Dołączając do Nas zyskujesz:

  • Zapewnienie stabilnego zatrudnienia,
  • Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,
  • Komfortowe i nowoczesne warunki socjalne,
  • Przyjazną rodzinną atmosferę,
  • Udział w kursach i szkoleniach,
  • Rozwój osobisty i podnoszenie swoich kompetencji
  • Wsparcie z każdego sektora firmy

         Prześlij CV na adres: [email protected]

Aktualne oferty pracy



Szukasz ciekawych praktyk lub stażu, ale blokuje Cię brak doświadczenia?  Dla Nas to atut!  

Dołącz do Naszego zespołu jako Praktykant/Stażysta w Dziale Marketingu!

Przed Tobą okazja do nabycia doświadczenia   w dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej (B2B), działającej od ponad 20 lat na polskim rynku zootechnicznym. Nasz zespół to ok. 70 specjalistów – ludzi najlepszych  w swoich dziedzinach.

W strategii mamy dalszy, intensywny rozwój oraz jeszcze więcej ciekawych projektów i inwestycji.


Czym będziesz się zajmować?

  • wsparciem zespołu marketingowego w przygotowaniu ciekawego, chwytliwego contentu produktowego zarówno pisanego&foto&video
  • kreowaniem nowych projektów marketingowych
  • aktywizacją klientów B2B w ecommerce

Oczekiwania

  • student/ka studiów licencjackich lub magisterskich
  • dostępność min 30 godz. tygodniowo
  • lekkie piór
  • poczucie estetyki
  • kreatywność i pasja do mediów digitalowych

Mile widziane:

  • pierwsze doświadczenie w obszarze e-commerce/marketingu

Jesteśmy otwarci na dłuższą współpracę po zakończeniu praktyk / stażu.

Jesteś zainteresowany? Wyślij wiadomość: [email protected]


Dołącz do Nas jako Manager Regionalny w dziale Agro na region warmińsko-mazurski. Będziesz zajmować się zarządzaniem wszystkimi działaniami mającymi na celu maksymalizację zysków na podległym terenie oraz nawiązywaniem kontaktów handlowych. Będziesz partnerem dla klienta w prowadzonym przez niego biznesie.


Jeśli jesteś osobą kreatywną, która posiada:

  • doświadczenie w sprzedaży
  • umiejętności komunikacyjne i umiejętności budowania pozytywnych relacji
  • przedsiębiorczość i pasję w działaniu
  • znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
  • wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie nauki
  • prawo jazdy kat. B

To właśnie Ciebie szukamy!


Twoim dodatkowym atutem będzie:

Wiedza z zakresu branży Agro (rolniczo – zoologicznej).


Zakres obowiązków:

  • pozyskiwanie nowych klientów na terenie woj. warmińsko-mazurskiego
  • realizacja planów sprzedażowych i celów strategicznych
  • nadzorowanie terenu warmińsko-mazurskiego poprzez prowadzenie  bieżących analiz i obserwacji nowych podmiotów 
  • nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
  • negocjowanie warunków współpracy
  • obsługa zapytań od klienta przy ścisłej współpracy ze specjalistą ds. handlu 
  • zarządzanie informacjami dotyczącymi klientów i rynku na terenie woj. warmińsko-mazurskiego

Co oferujemy?

  • wybór formy zatrudnienia (B2B/umowa o pracę)
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
  • partnerską atmosferę
  • brak dress code’u
  • krótsze piątki
  • narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy

  • dofinansowanie do kursów i szkoleń

  • dofinansowanie do zajęć sportowych

Jesteś zainteresowany/a? Kliknij i aplikuj!


 Jesteś osobą aktywną w sieci, pełną energii i kreatywnych pomysłów? W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie? Nie pracuj! Rób to, co lubisz! Dołącz do Naszego zespołu jako Junior Influencer Specialist!

Przed Tobą okazja do nabycia doświadczenia  w dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej (B2B), działającej od ponad 20 lat na polskim rynku zootechnicznym. Nasz zespół to ok. 70 specjalistów – ludzi najlepszych  w swoich dziedzinach.

W strategii mamy dalszy, intensywny rozwój oraz jeszcze więcej ciekawych projektów i inwestycji.


Twój zakres obowiązków:

  • dobór i mapowanie influencerów do kampanii reklamowych
  • koordynacja projektów eventowych
  • tworzenie briefów do kampanii

Jeśli:

  • jesteś osoba kreatywną i zorganizowaną
  • świetnie się czujesz w social mediach  
  • masz doświadczenie w organizacji eventów
  • potrafisz pracować zespołowo

Oferujemy:

  • wybór formy zatrudnienia (B2B/umowa o pracę)

  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku 

  • możliwość realizacji własnych pomysłów

  • partnerską atmosferę

  • brak dress code’u

  • krótsze piątki 

  • narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy

  • dofinansowanie do kursów i szkoleń

  • dofinansowanie do zajęć sportowych

  • dofinansowanie do posiłków 

Jesteś zainteresowany/a? Kliknij i aplikuj!


Dołącz do Nas jako specjalista ds. kontrolingu.

Przed Tobą praca w dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej (B2B), działającej od ponad 20 lat na polskim rynku zootechnicznym. Nasz zespół to ok 70 specjalistów – ludzi najlepszych w swoich dziedzinach.

W strategii mamy dalszy, intensywny rozwój oraz jeszcze więcej ciekawych projektów i inwestycji.


Twój zakres obowiązków:

  • przygotowanie analiz i raportów cyklicznych,  w tym analiza rentowności poszczególnych działów,  grup produktowych,  kanałów dystrybucji, klientów
  • monitorowanie kluczowych wskaźników zdefiniowanych przez organizację 
  • udział w procesie budżetowania i kontrola budżetu
  • zarządzanie płynnością finansową firmy 
  • zarządzanie ryzykiem walutowym
  • uczestniczenie w projektach inwestycyjnych i wdrożeniowych
  • analiza ofert finansowania, w tym dotacji
  • realizowanie polityki finansowej firmy tworzenie i wprowadzanie procedur finansowych, administracyjnych, i operacyjnych w dziale finansowym
  • organizowanie oraz koordynowanie pracy podległego zespołu
  • udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych
  • współpraca z doradcą podatkowym, kancelarią prawną, biurem rachunkowym i audytorem spółki

Jeśli posiadasz:

  • minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
  • zdolności analityczne oraz organizacyjne
  • znajomość zasad rachunkowości
  • bardzo dobrą znajomość pakietu Office
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację 

Mile widziane:

  • kwalifikacje ACCA / CIMA (lub w toku)

Oferujemy:

  • umowę o pracę od pierwszych dni zatrudnienia
  • pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku 
  • wsparcie wdrożeniowe
  • brak dress code’u
  • krótsze piątki 
  • narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy
  • dofinansowanie do kursów i szkoleń
  • dofinansowanie do zajęć sportowych
  • dofinansowanie do posiłków 

Jesteś zainteresowany/a? Kliknij i aplikuj!