

Ludzie są największą wartością naszej firmy
Podstawową wartością naszej firmy są ludzie – zarówno ci, którzy w niej pracują, jak i ci, do których kierujemy naszą ofertę. Budowę silnej, innowacyjnej i godnej zaufania marki Can Agri opieramy na dobrych relacjach międzyludzkich, doświadczeniu, wiedzy i uważnym wsłuchiwaniu się w potrzeby drugiego człowieka. Kreatywność, terminowość, jakość oraz zaufanie to wartości, którym jesteśmy wierni od początku istnienia firmy. Nasz zespół ma jasno określony cel - poprzez nieustanną budowę świadomości marki Can Agri dążymy na sam szczyt.
Dołączając do Nas zyskujesz:
- Zapewnienie stabilnego zatrudnienia,
- Atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych,
- Komfortowe i nowoczesne warunki socjalne,
- Przyjazną rodzinną atmosferę,
- Udział w kursach i szkoleniach,
- Rozwój osobisty i podnoszenie swoich kompetencji
- Wsparcie z każdego sektora firmy
Prześlij CV na adres: [email protected]
Aktualne oferty pracy


Szukasz ciekawych praktyk lub stażu, ale blokuje Cię brak doświadczenia? Dla Nas to atut!
Dołącz do Naszego zespołu jako Praktykant/Stażysta w Dziale Marketingu!
Przed Tobą okazja do nabycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej (B2B), działającej od ponad 20 lat na polskim rynku zootechnicznym. Nasz zespół to ok. 70 specjalistów – ludzi najlepszych w swoich dziedzinach.
W strategii mamy dalszy, intensywny rozwój oraz jeszcze więcej ciekawych projektów i inwestycji.
Czym będziesz się zajmować?
- wsparciem zespołu marketingowego w przygotowaniu ciekawego, chwytliwego contentu produktowego zarówno pisanego&foto&video
- kreowaniem nowych projektów marketingowych
- aktywizacją klientów B2B w ecommerce
Oczekiwania
- student/ka studiów licencjackich lub magisterskich
- dostępność min 30 godz. tygodniowo
- lekkie piór
- poczucie estetyki
- kreatywność i pasja do mediów digitalowych
Mile widziane:
- pierwsze doświadczenie w obszarze e-commerce/marketingu
Jesteśmy otwarci na dłuższą współpracę po zakończeniu praktyk / stażu.
Jesteś zainteresowany? Wyślij wiadomość: [email protected]


Dołącz do Nas jako Manager Regionalny w dziale Agro na region warmińsko-mazurski. Będziesz zajmować się zarządzaniem wszystkimi działaniami mającymi na celu maksymalizację zysków na podległym terenie oraz nawiązywaniem kontaktów handlowych. Będziesz partnerem dla klienta w prowadzonym przez niego biznesie.
Jeśli jesteś osobą kreatywną, która posiada:
- doświadczenie w sprzedaży
- umiejętności komunikacyjne i umiejętności budowania pozytywnych relacji
- przedsiębiorczość i pasję w działaniu
- znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook, PowerPoint)
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe lub w trakcie nauki
- prawo jazdy kat. B
To właśnie Ciebie szukamy!
Twoim dodatkowym atutem będzie:
Wiedza z zakresu branży Agro (rolniczo – zoologicznej).
Zakres obowiązków:
- pozyskiwanie nowych klientów na terenie woj. warmińsko-mazurskiego
- realizacja planów sprzedażowych i celów strategicznych
- nadzorowanie terenu warmińsko-mazurskiego poprzez prowadzenie bieżących analiz i obserwacji nowych podmiotów
- nawiązywanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
- negocjowanie warunków współpracy
- obsługa zapytań od klienta przy ścisłej współpracy ze specjalistą ds. handlu
- zarządzanie informacjami dotyczącymi klientów i rynku na terenie woj. warmińsko-mazurskiego
Co oferujemy?
- wybór formy zatrudnienia (B2B/umowa o pracę)
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość realizacji własnych pomysłów i rozwiązań
- partnerską atmosferę
- brak dress code’u
- krótsze piątki
-
narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy
-
dofinansowanie do kursów i szkoleń
-
dofinansowanie do zajęć sportowych
Jesteś zainteresowany/a? Kliknij i aplikuj!


Jesteś osobą aktywną w sieci, pełną energii i kreatywnych pomysłów? W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie? Nie pracuj! Rób to, co lubisz! Dołącz do Naszego zespołu jako Junior Influencer Specialist!
Przed Tobą okazja do nabycia doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej (B2B), działającej od ponad 20 lat na polskim rynku zootechnicznym. Nasz zespół to ok. 70 specjalistów – ludzi najlepszych w swoich dziedzinach.
W strategii mamy dalszy, intensywny rozwój oraz jeszcze więcej ciekawych projektów i inwestycji.
Twój zakres obowiązków:
- dobór i mapowanie influencerów do kampanii reklamowych
- koordynacja projektów eventowych
- tworzenie briefów do kampanii
Jeśli:
- jesteś osoba kreatywną i zorganizowaną
- świetnie się czujesz w social mediach
- masz doświadczenie w organizacji eventów
- potrafisz pracować zespołowo
Oferujemy:
-
wybór formy zatrudnienia (B2B/umowa o pracę)
-
pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
możliwość realizacji własnych pomysłów
-
partnerską atmosferę
-
brak dress code’u
-
krótsze piątki
-
narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy
-
dofinansowanie do kursów i szkoleń
-
dofinansowanie do zajęć sportowych
-
dofinansowanie do posiłków
Jesteś zainteresowany/a? Kliknij i aplikuj!


Dołącz do Nas jako specjalista ds. kontrolingu.
Przed Tobą praca w dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej (B2B), działającej od ponad 20 lat na polskim rynku zootechnicznym. Nasz zespół to ok 70 specjalistów – ludzi najlepszych w swoich dziedzinach.
W strategii mamy dalszy, intensywny rozwój oraz jeszcze więcej ciekawych projektów i inwestycji.
Twój zakres obowiązków:
- przygotowanie analiz i raportów cyklicznych, w tym analiza rentowności poszczególnych działów, grup produktowych, kanałów dystrybucji, klientów
- monitorowanie kluczowych wskaźników zdefiniowanych przez organizację
- udział w procesie budżetowania i kontrola budżetu
- zarządzanie płynnością finansową firmy
- zarządzanie ryzykiem walutowym
- uczestniczenie w projektach inwestycyjnych i wdrożeniowych
- analiza ofert finansowania, w tym dotacji
- realizowanie polityki finansowej firmy tworzenie i wprowadzanie procedur finansowych, administracyjnych, i operacyjnych w dziale finansowym
- organizowanie oraz koordynowanie pracy podległego zespołu
- udział w zamknięciu okresów sprawozdawczych
- współpraca z doradcą podatkowym, kancelarią prawną, biurem rachunkowym i audytorem spółki
Jeśli posiadasz:
- minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku pracy
- zdolności analityczne oraz organizacyjne
- znajomość zasad rachunkowości
- bardzo dobrą znajomość pakietu Office
- znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
Mile widziane:
- kwalifikacje ACCA / CIMA (lub w toku)
Oferujemy:
- umowę o pracę od pierwszych dni zatrudnienia
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- wsparcie wdrożeniowe
- brak dress code’u
- krótsze piątki
- narzędzia niezbędne do wykonywanej pracy
- dofinansowanie do kursów i szkoleń
- dofinansowanie do zajęć sportowych
- dofinansowanie do posiłków
Jesteś zainteresowany/a? Kliknij i aplikuj!