Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz w tej chwili składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z działem obsługi klienta Can Agri.

Formularz reklamacji


Jeśli chcą Państwo skorzystać z możliwości reklamacji zakupionego towaru prosimy wypełnić poniższy formularz.

Rzetelne wypełnienie poniższego formularza ułatwi nam przesłanie Państwa zgłoszenia do gwaranta i przyspieszy jego rozpatrzenie.

Szczegóły związane z warunkami reklamacji znajdziecie Państwo w Ogólnych Warunkach Sprzedaży CAN AGRI tutaj.


Jeśli adres do odbioru lub wysyłki po rozpatrzeniu reklamacji mają być inne niż dane firmy prosimy o ich podanie poniżej.
Pozostaw puste pola jeżeli ten sam co siedziby firmy
Pozostaw puste pola jeżeli ten sam co siedziby firmy

jpg,png,gif

Przeciągnij i upuść zdjęcia tutaj
Prosimy dodać zdjęcia, które pozwolą na przyszpieszenie procesu reklamacji. Maksymalnie można załączyć 5 plików. Maksymalna wielkość plików - do 10 MB.
Pamiętaj!
Jeżeli karton zewnętrzny jest uszkodzony i/lub jest oklejony inną taśmą niż nasza zielona taśma z logo Can Agri, wówczas należy spisać z kurierem protokół szkody. W przypadku uszkodzeń zamówień podczas transportu wymagane będą zdjęcia uszkodzonej paczki oraz zdjęcia uszkodzonego towaru. Zgłoszenia bez protokołu szkody i zdjęć paczki nie będą rozpatrywane!
File List
  • Brak przesłanych plików.