Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz w tej chwili składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z działem obsługi klienta Can Agri.

 

 


 

Przydatne linki:

 

Managerowie Regionalni:

 

Rejestracja nowego klienta - formularz do rejestracji nowego klienta

 

Wniosek implementacji regałów - wniosek o implementację nowych regałów u klienta.

 

Wniosek o paczkę produktową - wniosek o udostępnienie paczki z opisami i zdjęciami lub FEEDu produktowego

 

Lokalizator klientów - zgłoszenie nowego klienta do lokalizatora lub aktualizacja danych

 

Formularz Business Solutions - zgłoszenie klienta - rozwiązania biznesowe

 

Umowa użyczenia regałów - umowa użyczenia regałów - w opracowaniu

 

Regulamin i formularz wypożyczenia sprzętów marketingowych - wypełniony należy odesłać na [email protected]

 

Zarezerwuj czas z Pawełem  - zarezerwuj czas na spotkanie on-line lub wizytę u klienta (w notatkach wpisz proszę jak najwięcej szczegółów)

 

Merchandiserzy:

 

Protokół zdawczo-odbiorczy - protokół przekazania elementów regałowych

 

Protokół odbiorczo-zdawczy  - protokół odbioru elementów regałowych

 

Inwentaryzacja - dokument inwentaryzacji

 


 

Potrzebujesz dodatkowych informacji?

Jeśli masz jakieś pytania lub potrzebujesz dodatkowych informacji, skontaktuj się z nami:

 

Waldemar Balcerak - Retail Manager
Tel: +48 509 632 754
Mail: [email protected]

Paweł Łukasiewicz - Specjalista ds. Rozwiązań Biznesowych
Tel: +48 509 211 111
Mail: [email protected]