Twoje konto firmowe jest zablokowane i nie możesz w tej chwili składać zamówień. Jeśli masz pytania, skontaktuj się z działem obsługi klienta Can Agri.

Miło nam poinformować, że w celu poprawy jakości usług świadczonych przez firmę Can Agri z dniem 01.07.2021 r. wprowadzamy dwa nowe formularze:

 

Dzięki nowym formularzom zyskają Państwo:

  • łatwy i intuicyjny formularz do wprowadzania danych
  • możliwość odpłatnego zamówienia kuriera po odbiór towaru z reklamacji / zwrotu
  • lepszą dokumentację reklamowanego produktu (możliwość dodania do 5 zdjęć)
  • gotowy arkusz Excel, w którym uzupełnisz zwracane produkty

Ważne!

Jeżeli karton zewnętrzny jest uszkodzony i/lub jest oklejony inną taśmą niż zielona taśma z logo Can Agri, wówczas należy spisać z kurierem protokół szkody.

W przypadku uszkodzeń towaru podczas transportu wymagane będą zdjęcia uszkodzonej paczki oraz zdjęcia uszkodzonego towaru.

Zgłoszenia bez protokołu szkody i zdjęć paczki nie będą rozpatrywane!

Kolejne korzyści z myślą o Twojej wygodzie już wkrótce!