

Specjalista/-tka ds. reklamacji
Jeśli cenisz sobie dokładność i lubisz, gdy w pracy można połączyć analizę i działania manualne- dołącz do Nas jako Specjalista/-tka ds. reklamacji.
Będziesz odpowiadać za terminowe rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych od Klientów oraz naprawę prduktów z naszej oferty.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- znajomość MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook,)
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
- rzetelność, dokładność i zaangażowanie w wykonywana pracę
Dodatkowym atutem będzie:
- znajomość angielskiego
- zdolności manualne
Twój zakres obowiązków:
-
obsługa reklamacji i zwrotów od Klientów zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami
-
naprawa i serwis produktów z oferty firmy
-
wyjaśnianie niezgodności w wysyłkach
- ocena jakości produktów zgodnie z obowiązującymi normami i standardami
-
wdrażanie działań korygujących w celu zapewnienia odpowiedniej jakości produktów
- aktualizacja i kompletowanie dokumentacji systemu jakości produktów
- współpraca z innymi działami
Co oferujemy:
-
Umowa o pracę od pierwszego dnia – stabilność zatrudnienia i przejrzyste warunki
-
wsparcie wdrożeniowe i szkolenia – rozwijaj się w naszej firmie!
- krótsze piątki – start weekendu wcześniej!
-
firmowe śniadania i dofinansowanie do posiłków – smacznie i w dobrym towarzystwie
-
dofinansowanie do zajęć sportowych – dbaj o formę, my pomożemy
-
paczki świąteczne dla dzieci – dbamy o Twoją rodzinę
- spotkania integracyjne – świetna atmosfera w pracy i poza nią!
Jesteś zainteresowany? Koniecznie zaaplikuj!

