Specjalista/-tka ds. reklamacji

 

Jeśli cenisz sobie dokładność i lubisz, gdy w pracy można połączyć analizę i działania manualne- dołącz do Nas jako Specjalista/-tka ds. reklamacji.  
Będziesz odpowiadać za terminowe rozpatrywanie zgłoszeń reklamacyjnych od Klientów oraz naprawę prduktów z naszej oferty.

 


Nasze wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • znajomość MS Office (Excel, Power Point, Word, Outlook,)
  • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
  • rzetelność, dokładność i zaangażowanie w wykonywana pracę

Dodatkowym atutem będzie:

  • znajomość angielskiego
  • zdolności manualne

Twój zakres obowiązków:

  • obsługa reklamacji i zwrotów od Klientów zgodnie z przyjętymi standardami i procedurami
  • naprawa i serwis produktów z oferty firmy
  • wyjaśnianie niezgodności w wysyłkach
  • ocena jakości produktów zgodnie z obowiązującymi normami i standardami
  • wdrażanie działań korygujących w celu zapewnienia odpowiedniej jakości produktów 
  • aktualizacja i kompletowanie dokumentacji systemu jakości produktów
  • współpraca z innymi działami

Co oferujemy:

  • Umowa o pracę od pierwszego dnia – stabilność zatrudnienia i przejrzyste warunki
  • wsparcie wdrożeniowe i szkolenia – rozwijaj się w naszej firmie!
  • krótsze piątki – start weekendu wcześniej!
  • firmowe śniadania i dofinansowanie do posiłków – smacznie i w dobrym towarzystwie
  • dofinansowanie do zajęć sportowych – dbaj o formę, my pomożemy
  • paczki świąteczne dla dzieci – dbamy o Twoją rodzinę
  • spotkania integracyjne – świetna atmosfera w pracy i poza nią!

 


Jesteś zainteresowany? Koniecznie zaaplikuj!

© Canagri 2025 - wszelkie prawa zastrzeżone
×