

Specjalista ds. handlu w Dziale Obsługi Klienta
Świetnie się czujesz w rozmowach telefonicznych i chcesz wspierać klientów w podejmowaniu najlepszych decyzji? Lubisz doradzać i dbasz o wysoką jakość obsługi?
Dołącz do Nas jako Specjalista/-tka ds. handlu w Dziale Obsługi Klienta.
Będziesz odpowiadać za: zapewnienie wysokiej jakości obsługi telefonicznej klienta B2B, fachowe doradztwo produktowe, udzielanie informacji na temat wystawionych dokumentów sprzedażowych i statusów wysyłek, przygotowywanie ofert oraz analizę potrzeb klienta.
Nasze wymagania:
- doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
- prawo jazdy kat. B
- znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook,)
- wykształcenie min. średnie lub wyższe handlowe/techniczne
Mile widziane:
-
znajomość produktów i rynku w branży rolniczej i zoologicznej
Twój zakres obowiązków:
-
telefoniczna obsługa klientów i wsparcie managerów regionalnych
-
doradztwo w zakresie oferowanych produktów
-
nawiązywanie i rozwijanie relacji z obecnymi i nowymi potencjalnymi klientami
-
uczestnictwo w wybranych targach i wystawach
-
wdrażanie u klientów obowiązujących kampanii promocyjnych
Co oferujemy:
-
Umowa o pracę od pierwszego dnia – stabilność zatrudnienia i przejrzyste warunki
-
wsparcie wdrożeniowe i szkolenia – rozwijaj się w naszej firmie!
- krótsze piątki – start weekendu wcześniej!
-
firmowe śniadania i dofinansowanie do posiłków – smacznie i w dobrym towarzystwie
-
dofinansowanie do zajęć sportowych – dbaj o formę, my pomożemy
-
paczki świąteczne dla dzieci – dbamy o Twoją rodzinę
- spotkania integracyjne – świetna atmosfera w pracy i poza nią
Jesteś zainteresowany? Koniecznie zaaplikuj!