Specjalista ds. handlu w Dziale Obsługi Klienta

 

Świetnie się czujesz w rozmowach telefonicznych i chcesz wspierać klientów w podejmowaniu najlepszych decyzji? Lubisz doradzać i dbasz o wysoką jakość obsługi? 
Dołącz do Nas jako Specjalista/-tka ds. handlu w Dziale Obsługi Klienta. 
Będziesz odpowiadać za: zapewnienie wysokiej jakości obsługi telefonicznej klienta B2B, fachowe doradztwo produktowe, udzielanie informacji na temat wystawionych dokumentów sprzedażowych i statusów wysyłek, przygotowywanie ofert oraz  analizę potrzeb klienta.

 


Nasze wymagania:

  • doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta
  • prawo jazdy kat. B
  • znajomość MS Office (Excel, Word, Outlook,)
  • wykształcenie min. średnie lub wyższe handlowe/techniczne

Mile widziane:

  • znajomość produktów i rynku w branży rolniczej i zoologicznej

Twój zakres obowiązków:

  • telefoniczna obsługa klientów i wsparcie managerów regionalnych

  • doradztwo w zakresie oferowanych produktów

  • nawiązywanie i rozwijanie relacji z obecnymi i nowymi potencjalnymi klientami

  • uczestnictwo w wybranych targach i wystawach

  • wdrażanie u klientów obowiązujących kampanii promocyjnych


Co oferujemy:

  • Umowa o pracę od pierwszego dnia – stabilność zatrudnienia i przejrzyste warunki

  • wsparcie wdrożeniowe i szkolenia – rozwijaj się w naszej firmie!

  • krótsze piątki – start weekendu wcześniej!
  • firmowe śniadania i dofinansowanie do posiłków – smacznie i w dobrym towarzystwie

  • dofinansowanie do zajęć sportowych – dbaj o formę, my pomożemy

  • paczki świąteczne dla dzieci – dbamy o Twoją rodzinę

  • spotkania integracyjne – świetna atmosfera w pracy i poza nią

 


Jesteś zainteresowany? Koniecznie zaaplikuj!

© Canagri 2025 - wszelkie prawa zastrzeżone
×